Būs mācība tagad. Sanāca tā, ka dodoties uz vajadzīgo transportu, iekāpu pa ceļam citā, lai it kā pabrauktu vienu pieturu līdz vajadzīgajai un tad sākās… netīšām to piereģistrēju, lai gan vakar tika iegādāts visam mēnesim uz vienu transportu. Pieradumam liels spēks – divus mēnešus pirms tam nobraucu ar mēnešbiļeti pilnīgi visiem maršrutiem, visām mēneša dienām…
Sāku pārdzīvot, ko tagad darīt un tā, protams, lai man tagad piedod visas Rīgas Satiksmes darbinieki, bet turp nācās braukt par zaķi, lai gan, patiesībā, reti kad mēdzu to darīt. It īpaši jau zinot mūsdienu tarifu un sodu prasības.
Help! Netīši sanāca piereģistrēt viena maršruta etalonu nepareizā tr-tā – kā labāk rīkoties? @rigassatiksme_ klientu c.? #TwitterSpēks
— Kristaps Ķēdis (@Krist2ps) May 20, 2015
Atpakaļceļā, protams tika paņemts parastais e-talons (dzeltenajā kartē), lai vismaz būtu viss godīgi. Aizrakstīju ziņu Twitterī, taču vienalga bija tāda sajūta, ka tāpat visu ātrāk apdarīšu, nekā no turienes kādu atbildi saņemšu.
Galarezultātā aizdevos uz tuvāko RS klientu apkalpošanas centru, kur, kā izrādās, ja esi šādi pavisam “netīši” kļūdījies”, nākas tomēr no €1,15 šķirties. Protams, neiztrūkst arī neliela iesnieguma aizpilde, kur kā galvenais tiek prasīts vārds/uzvārds/personas kods. Lapas apakšā – paraksts, paraksta atšifrējums kā arī šodienas datums. Tālāk seko kaut kāds bla, bla, bla – darbiniece tālāko aizpilda pati, piesprauž tava pirkuma čeku (kas arī ir vajadzīgs pie visa klāt) pie veidlapas, noformē jauno e-talonu un visa lieta darīta.
Ir jau stulba sajūta par to visu, bet, … kļūdīties taču ir cilvēcīgi, ne? 😉 Redz, starp citu, tikko izlasīju arī atbildi, ko jau meklēju. Tomēr katram pelēkajam ir arī sava zelta maliņa.
Atbildēt